Dołączył: Sob Sie 30, 2008 17:10 Posty: 23 Skąd: Gdańsk-Morena
Wysłany: Czw Cze 02, 2011 21:44 Temat postu: Zmiana administratora
Aktualności:
Na tablicy ogłoszeń pojawiła się informacja, że od dnia 01.06.2011 wszelkie sprawy dotyczące administrowania naszym budynkiem należy zgłaszać do pani Beaty Rzoska (ta sama spółka oczywiście tj. Osiedle Zielone Kazimierz Kotłowski) tyle, że już nie pan Dzitkowski a pani Beata Rzoska tel.kom 501-159-886
e-mail b.rzoska@osiedlezielone-gdynia.pl
I nowość ze strony internetowej administratora:
"W m-cu wrześniu 2011 wprowadzamy internetową obsługę mieszkańców. Za pomocą internetu będzie można uzyskać informację o wysokości zaliczki, stanu konta, podjętych uchwał, ogłoszeń, zgłoszenia usterki i awarii, podanie stanu liczników wody i ciepła."
Wysłany: Pią Sie 17, 2012 15:26 Temat postu: Re: Zmiana administratora
Zmiana osoby jako administratora wyszła na lepsze. Jednak dalej uważam, że Osiedle Zielone tylko "markuje" ruchy. Dany Administrator ma za dużo obiektów w swojej opiece i można zauważyć, że nie ogarnia całości. Na zapytania i interwencje nie można otrzymać odpowiedzi, bo administrator twierdzi, że nie ma czasu odpowiadać na maile. Ma za dużo pracy
Opłata jaką ponosimy za administrowanie i zarządzanie obiektem moim skromnym zdaniem nie jest warta dotychczasowej pracy Osiedla Zielonego.
Być może powinni zatrudnić dodatkowe kompetentne osoby i realnie rozdzielić budki do opieki w ramach swoich działań?
Wysłany: Czw Sie 23, 2012 20:32 Temat postu: Re: Zmiana administratora
wydaje mi się że współpraca z obecną firmą odbije nam się czkawką w przyszłości nie wiem jak wy ale ja dzwoniąc do administracji mam wrażenie że Pani administrator mówi to co wydaje jej się że ja chcę usłyszeć, a to co robi to już inna sprawa jeżeli ktoś z mieszkańców chciałby się podjąć wyszukania kompetentnej firmy zarządzającej budynkiem to ja się pod tym podpiszę...
Wysłany: Pią Sie 24, 2012 5:57 Temat postu: Re: Zmiana administratora
Nie ma sensu wyszukiwać firmy bo i tak nie zmienimy obecnego administratora z prostej przyczyny wymaga to troche atencji.
Jak nie mamy przyjetego planu gospodarczego oraz zadnego pojecia o przyjetych uchwalach z marca 2012 i to akceptujemy, to gdzie nam do zmiany administratora i zarzadu na wlascicielski, co wymaga zebrania, notariusza.
Wysłany: Pią Paź 05, 2012 0:54 Temat postu: Re: Zmiana administratora
3 tygodnie temu zgłosiłem administratorowi odklejającą się tapetę na parterze budynku c w klatce środkowej do dziś nic nie zrobione.
Pięknie dbają o niegzekwowanie gwarancji
Wysłany: Śro Paź 10, 2012 0:18 Temat postu: Re: Zmiana administratora
Bo lokatorzy są od tego by płacić i nie marudzić .
Płacic Administratorowi , firmie sprzątajacej która jest powiązana rodzinnie z administratorem . Ciekawe kto jeszcze jest w tym klubie wzajemnej adoracji, skoro wszystko wkoło jest do bani. A my do tego klubu nie należymy wiec płacimy . I tak bedzie jak nie rozgonimy tego towarzystwa. Także pisz co chcesz i ile chcesz i zycze powodzenia albo sam napraw tapete i bedzie spokój.
Wysłany: Wto Paź 16, 2012 9:36 Temat postu: Re: Zmiana administratora
Mam parę spraw do poruszenia...
1. Czy orientujecie się może jakie poporawki gwarancyjne wykonywała ekipa Inwestingu w budynku C ?
2. Czy ja jestem w błędzie, czy może nie było to ustalone, że spotkania wspólnoty powinny odbywać się częściej niż raz 6-8 miesięcy?! Wydawało mi się ,że mają odbywać się cześciej, a od p. Beaty dowiedziałem się ,że dopiero będą w I kwartale. Ktoś wie czy to było ustalane ?
3. Już parę miesięcy temu zgłaszałem problem z ciepłą wodą. Kiedy leje się ją do wanny, przez wiele litrów na początku leci wrzątek, przy połowie pojemności wanny woda wrząca zamienia się letnią. Po zakręceniu kurka, dopiero po np 10minutach znów leci gorąca. Zgłaszałem to już X razy, niby się poprawiło. Teraz na dnich sprawa znów wróciła. Znów to zgłosiłem.
Czy zauważyliście podobnie u siebie? Nie wiem czy to jest naprawiane czy może jakiś mechanizm sprawia ,że to raz występuje a raz nie i mam akurat pecha.
Dołączył: Sob Paź 01, 2011 8:44 Posty: 18 Skąd: Gdańsk-Morena
Wysłany: Wto Paź 16, 2012 10:52 Temat postu: Re: Zmiana administratora
Mieszkam na 3 piętrze i codziennie od ok. tygodnia stoi drabina przy wyjściu na dach, a na dachu pracują panowie robotnicy. Jak zapytałam co robią, to powiedzieli, że ocieplają kominy. Być może to jest ta naprawa gwarancyjna, po tym, jak w zeszłą zimę kominy były bardzo zimne, wręcz lodowate.
Co do zebrań właścicieli, w ustawie o własności lokali rozróżnia się dwa rodzaje zebrań - obowiązkowe (o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 3, ust. 1a oraz 2 u.w.l.), odbywane raz do roku w terminie do końca marca oraz nieobowiązkowe (o których mowa w art. 31 u.w.l.), zwoływane w razie potrzeby w dowolnych terminach.
Zgodnie z art. 30 ust 1 pkt 3 ustawy o własności lokali zarząd lub zarządca, któremu zarząd nieruchomością wspólną powierzono w sposób określony w art. 18 ust. 1, jest obowiązany zwoływać zebranie ogółu właścicieli co najmniej raz w roku, nie później niż w pierwszym kwartale każdego roku.
Zebrania właścicieli (art. 31 ustawy o własności lokali):
a) mogą być także, w razie potrzeby, zwoływane przez zarząd lub zarządcę, któremu zarząd nieruchomością wspólną powierzono w sposób określony w art. 18 ust. 1,
b) zwoływane są na wniosek właścicieli lokali dysponujących co najmniej 1/10 udziałów w nieruchomości wspólnej przez zarząd lub zarządcę, któremu zarząd nieruchomością wspólną powierzono w sposób określony w art. 18 ust. 1.
W praktyce może też wystąpić sytuacja, że zarząd lub zarządca, mimo wniosku wymaganej liczby właścicieli, zebrania właścicieli lokali nie zwołał. Nie ma jednak przepisu, który w tej sytuacji umożliwiałby właścicielom lokali zwołanie zebrania bez pośrednictwa zarządu. Zatem, właściciele będą mogli wnioskować o podjęcie uchwał dopiero na zebraniu dorocznym (bo nie mogą też zbierać głosów za uchwałą w trybie indywidualnego zbierania głosów), a w razie gdyby zarząd lub zarządca takiego dorocznego zebrania nie zwołali, będą mogli sami je zwołać na podstawie art. 30 ust. 1a ustawy o własności lokali
Wysłany: Śro Paź 17, 2012 12:50 Temat postu: Re: Zmiana administratora
szufla_fr napisał:
2. Czy ja jestem w błędzie, czy może nie było to ustalone, że spotkania wspólnoty powinny odbywać się częściej niż raz 6-8 miesięcy?! Wydawało mi się ,że mają odbywać się cześciej, a od p. Beaty dowiedziałem się ,że dopiero będą w I kwartale. Ktoś wie czy to było ustalane ?
pamiętam, że Pani Beata mówiła że zebrania będą raz w roku co do zasady.
tak jak pisze daga26, mamy prawo złożyć wniosek o dodatkowe zebranie, ale bez konkretnego, znaczącego powodu nie ma to chyba sensu (wydaje mi sie że mało kto by przyszedł i skończyłoby się na razmowach o niczym).
Wysłany: Pon Cze 24, 2013 21:46 Temat postu: Re: Zmiana administratora
Sąsiedzi! Czy jesteśmy zadowoleni z naszego zarządcy i administratora? Szereg wydarzeń z ostatnich miesięcy pokazuje, że jest tylko coraz gorzej. Zmiany administratora o których nie jesteśmy informowani, brak zatwierdzonych uchwał i informacji na ten temat, brak kontaktu z kolejnym nowym administratorem, brak interwencji w naszych sprawach u developera..., próby narzucenia ochrony i firm porządkowych kasujących grube pieniądze np za pielęgnacje oczka....
Proponuję rozpocząć merytoryczną dyskusję co dalej z naszym administratorem?
Opcja nr 1: Szukać nowego?
Opcja nr 2: Wstrząsnąć obecnym i być może się obudzi?!
Opcja nr 3: A może jest dobrze i nie warto nic zmieniać?
Osobiście jestem za opcją nr 2 a jeżeli ta nie poskutkuje opcją nr 1.
Wysłany: Wto Cze 25, 2013 6:59 Temat postu: Re: Zmiana administratora
Ja również uważam, że trzeba się spotkać z administratorem, jeśli nie jako cała wspólnota to poprzez nasze zarządy i wyjaśnić kilka kwestii poruszanych chociażby na tym forum (ochrona, pielęgnacja zieleni, informowanie o zmianach, brak odpowiedzi na maile, rozsyłanie ankiet do % mieszkańców, itp).
Kolejna kwestia to wywóz śmieci - za niecały tydzień zmienia się system a my dalej nie mamy ani nowych pojemników, ani przede wszystkim informacji o stawkach, ani o tym gdzie je wpłacać.
Czy nasz administrator rzeczywiście czymś administruje czy jest tylko "pobieraczem" czynszu?
Wysłany: Wto Cze 25, 2013 14:18 Temat postu: Re: Zmiana administratora
Witam Sąsiadów,
opcja 3 - odpada, bo nie jest dobrze. Opcja 2 - cóż to za wstrząs by musiał byc żeby wzruszył naszego administratora, czy raczej inkasenta właśnie? Opcja 1, zmiana administratora - to jedyna opcja, która wchodzi w grę.
Ale trzeba zadziałać. Pisac na forum to sobie możemy, sytuacja od tego nie ulegnie zmianie.
Lub przynajmniej zacznijmy od rady osiedla, będzie to przynajmniej jakaś kontrola umów i zobowiązań które zaciąga nasz administrator.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Możesz usuwać swoje posty Możesz głosować w ankietach
Portal www.MojeOsiedle.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi
zamieszczanych przez użytkowników serwisu. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo
lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną
lub cywilną.